بهترین سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز متحرک با تخفیف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

اگر قصد تهیه سقف استخر روباز باغ یا ویلای خود را دارید به شما توصیه می کنیم قبل از سفارش سقف استخر روباز متحرک یا سقف استخر روباز اتومات با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از مشاوره فنی و کارشناسی رایگان متخصصین ما در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف استخر روباز بهرمند شوید.
شرکت سایه گستر آسیا با بهرمندی از سالها تجربه در زمینه تولید انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز اتومات توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع سقف استخر روباز باغ و ویلا و منزل را به مشتریان خود ارائه دهد.
شما می توانید تا پایان سال از تخفیف فوق العاده مدیریتی سایه گستر آسیا در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف استخر روباز استفاده کنید.

یکی از شکیل ترین و کارا ترین انواع سقف استخر روباز را می توان سقف استخر روباز اتومات نامید که مزایای بسیاری نسبت به انواع پوشش استخر روباز دارد.


سقف متحرک استخر یکی از امکاناتی است که بسیاری از علاقمندان داشتن ویلا و استخرهای شخصی به آن علاقمند هستند. البته این سازه‌ها در استخرهای روباز عمومی نیز به کار برده می‌شود؛ و به‌طور کلی با پوشش استخر امکانی عالی برای استفاده از استخرهای روباز در تمامی شرایط آب و هوایی و فصول گوناگون سال ایجاد می‌کنید. اگر شما هم رویای استفاده از استخر روباز خود را در تمامی فصول سال دارید؛ ما در مجموعه سایه گستر آسیا، رویای شما را به بهترین شکل جامه عمل می‌پوشانیم.
    

چرا برای استخرهای روباز از پوشش متحرک استفاده کنیم؟ سقف استخر روباز اتومات چه مزایایی دارد؟


 
تصور کنید در حالی که بر سقف متحرک و شیشه‌ای استخر روباز شما قطرات باران در حال بازی هستند؛ یا در روزهای سرد سال که برف فضای بیرون را پوشانده، شما می‌توانید در محیطی گرم، آرام و امن، در استخر روباز خود شنا کنید؛ و این ویژگی تنها با استفاده از پوشش استخر قابل دست‌یابی است.
متاسفانه در گذشته بسیاری از استخرهای روباز، به دلیل نبودن چنین امکاناتی، تنها در فصول کوتاهی از سال قابل استفاده بودند. اما امروزه تکنولوژی طراحی سازه‌های متحرک، این اجازه را به مهندسان و طراحان داده است؛ تا طرحی ویژه برای تبدیل استخرهای روباز و فصلی به استخرهای چهار فصل داشته باشند. مزایای این ویژگی تنها برای استخرهای روباز شخصی نیست؛ بلکه استخرهای تجاری و عمومی نیز می‌توانند برای استفاده دائمی از امکانات مجموعه خود، از پوشش متحرک استخر استفاده کرده و به رشد و بهبود کسب‌وکار خود بپردازند.
   به این موضوع دقت داشته باشید که این سازها به دلیل حرکت مکانیکی، به نوعی یک سیستم پیچیده هستند. دستگاهی که از قطعات گوناگونی تشکیل شده و عملکرد آن در هر دو بخش سازه و حرکت، باید با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.
اولین مرحله از کیفیت نیز داشتن طراحی درست است. یکی طراحی درست باید بتواند نیازهای کارفرما را بطرف کرده و در عین حال سازه‌ای زیبا، مستحکم و تا حد امکان سبک را ارائه نماید. پیچیدگی‌های طراحی چنین سازه‌ای بنا بر متراژ، نسبت طول و عرض فضای مدنظر، شرایط محیطی، نوع کف‌سازی محل سازه و... متغیر است. اما در نهایت عملکرد صحیح پوشش متحرک استخر به وجود یک طراحی درست بسیار وابسته است.
پس از طراحی مواد و قطعات به‌کار رفته در ساخت سازه اهمیت پیدا می‌کند. طبیعتا اگر سازه شما با قطعات بی‌کیفیت ساخته شود؛ عملکرد بهینه و عمر مناسبی نخواهد داشت. این مسئله بسیار مهم است که این سازه سیستمی برای استفاده طولانی مدت استغ و باید سال‌ها با همان کیفیت اولیه کار کند. بنابراین کیفیت قطعات مورد استفاده، بخصوص قطعات اصلی آن، موضوع بسیار مهمی است. به‌طور کلی اصلی‌ترین متریال‌های به‌کار رفته در سقف متحرک استخر شامل قطعاتی از جمله ریل، لاستیک، غلطک، ورق پلی کربنات، موتور و قطعات آلومینیوم است.
هریک از قطعات گفته شده، وظیفه مشخصی را بر عهده دارند. در این میان قطعات آلومینیوم و ورق‌های پلی کربنات اهمیت بیشتری دارند. قطعات آلومینیوم در واقع اسکلت پوشش متحرک استخر را تشکیل می‌دهند. بنابراین در اهمیت کیفیت آنها شکی نیست. در کنار این قطعات، ورق‌های پلی کربنات به عنوان پوشش‌دهنده دیواره‌ها و فضای بین اسکلت‌ها، نیز با کیفیت‌های گوناگونی ارائه شده که هر کدام مزایا، معایب و عمر مشخصی دارند.






:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: